בוק בר מצווה - צלם לבר מצווה

הדבר שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח

אני כאן לשירותכם

מלאו את הטופס או התקשרו כעת

בוק בר מצווה - צלם לבר מצווה

זיכרון של רגע לנצח

לפני רגע הוא נולד והנה אתם כבר מתכננים את בר המצווה שלו. מדובר באחד האירועים המשמעותיים והמרגשים ביותר בחייו של כל נער וכל המשפחה מתגייסת לתכנון ולהפקה של בר מצווה מהחלומות, למשפחה והחברים. אבל יש דבר אחד שכל בר מצווה לא שלם בלעדיו – בוק בר מצווה. מדוע תמונות לבר מצווה כל כך חשובות ואיך לבחור צלם לבר מצווה? על כך במאמר הבא.

בוק בר מצווה הוא מזכרת לכל החיים

כשחושבים על בר מצווה תמונות הן אחד האלמנטים הכי חשובים שמביאים בחשבון. תמונות בר מצווה הופכות תוך זמן קצר לחביבות ביותר על הנער, משפחתו הקרובה, סבים, סבתות וחברים. כשמשקיעים בהפקת בוק בר מצווה מהודר, התמונות מושקעות ומככבות לאחר מכן ברשתות החברתיות, באלבום תמונות בר מצווה ועל שידות וקירות הבית. חשוב לזכור כי בוק בר מצווה אינו מוצר ארעי. תמונות לבר מצווה נותרות כמזכרת לכל החיים והנער ומשפחתו יכולים להתרפק עליהן עוד שנים רבות לאחר סיום האירוע עצמו. לכן, אל תתפשרו בכל מה שנוגע לנושא של צלם לבר מצווה והקפידו לבחור צילום בר מצווה ברמה הגבוהה ביותר.

איך מתכוננים לקראת צילום בר מצווה?

בוק בר מצווה כולל בדרך כלל גם תמונות חוץ, אותן מצלמים בלוקיישן הנבחר על-ידי הנער או על-ידי צלם לבר מצווה. אם לחוגג חשוב להצטלם בים, ביער, באולם הספורט שבו הוא מתאמן, עם לוח השחמט האהוב עליו או כל דבר אחר, יש להתכונן לכך מראש ולהכין את האבזור המתאים. אם מדובר בהפקת צילום בר מצווה בשטח שיש לאשר את הגישה והכניסה אליו מראש, הסדירו זאת שבועות לפני הצילומים של בוק בר מצווה, כדי שלא יהיו תקלות, עיכובים ואי נעימויות ברגע האחרון. כדאי להתייעץ עם הצלם לגבי ביגוד עבור תמונות בר מצווה ולשמור על הבגדים היטב עד הצילומים. אם הנער רוצה לשפר את מראה העור שלו, להסתפר או לבצע פעולה אסתטית אחרת שתגרום לאלבום תמונות בר מצווה להיראות מרשים, גם לזה כדאי לדאוג די זמן מראש.

איך בוחרים צלם לבר מצווה?

בחירת צלם בר מצווה אינה עניין של מה בכך. חשוב לבחור צלם לבר מצווה עם ניסיון עשיר בתחום ורצוי גם עם ניסיון בצילום אירועים מסוגים שונים: אירוע חברה, בריתות, חגיגות בר ובת מצווה ועוד. ככל שהצלם מיומן ומנוסה יותר ויודע כיצד לתפעל את עצמו בתוך אירוע המוני, כך יש סיכוי גבוה שבכל מה שקשור לנושא של בר מצווה תמונות יהיו הדבר הזכיר והבולט ביותר. עוד היבט שיש להביא בחשבון הוא היכולת של הצלם ליצור כימיה בין-אישית עם הנער החוגג. גם נערים שמתרגשים ושמחים מאוד לקראת האירוע, לעיתים מוצאים את עצמם נבוכים מול המצלמה. צלם בר מצווה ברמה גבוהה, הוא כזה שיודע לגרום לחתן השמחה ולחוגגים האחרים להיפתח בפניו, להשתחרר מול המצלמה ולהביא את עצמם בצורה טבעית וקורנת. זו המפתח להפקת בוק בר מצווה מוצלח ולכן, אל תתפשרו על צלם עם יחסי אנוש לא פחות ממעולים. כמובן, שגם הידע המקצועי והטכני של צלם בר מצווה משחק תפקיד חשוב. שימוש בתאורה, זוויות וצילום של הרגעים החשובים באמת לצד בימוי והעמדה של צילומי בר מצווה, הם חלק בלתי נפרד מיצירת האלבום. כדי לבחור צלם בר מצווה שעומד בהצלחה בכל התנאים הללו, עיינו בתיק העבודות שלו והקדישו זמן להיכרות קצרה, שתבהיר לכם כי זהו איש המקצוע שאתם מחפשים עבור האירוע שלכם.

תמונות בר מצווה באולם

חוץ מהנושא של בוק בר מצווה, צלם לבר מצווה מלווה את חתן השמחה גם באירוע עצמו. במקרים מסוימים האירוע נחלק לעלייה לתורה בכותל או בבית כנסת ולאחר מכן או במועד אחר, מסיבה תוססת לחברים ולמשפחה. כדאי לבחור צלם בר מצווה שילווה אתכם גם בצילומי בוק בר מצווה וגם בכל אבן דרך הקשורה לחגיגה, כדי שתהיה אחידות סגנונית בין התמונות והן ישתלבו זו עם זו בצורה הרמונית, לכדי אלבום תמונות בר מצווה מרגש.

כמה עולות תמונות לבר מצווה?

המחיר של בוק בר מצווה יכול להיות תלוי במספר התמונות הסופי, בעיצוב האלבום, בנסיעות ללוקיישנים מיוחדים כדי לצלם תמונות בר מצווה, בסטיילינג ועוד. לכן חשוב להבהיר לצלם את הציפיות שלכם ולקבל הצעת מחיר הכוללת את התמחור של כל מה שחשוב לכם שיופיע בתוך תמונות בר מצווה. אל תמהרו להתפתות ולסגור צלם בר מצווה שמציע את שירותיו בזול – זה עלול להעיד על איכות העבודה שלו.

עבודות שעשינו

7618 (7)
8129 (1)
10082 (3)
7618 (5)
13038 (6)
13038 (5)
© כל הזכויות שמורות ל JoseFILM
WhatsApp
היי, כאן אושר, אני זמין לרשותך לכל שאלה