הפקת סרטון תדמית

סרטון תדמית לעסקים, מוצר, חברות ועוד

אני כאן לשירותכם

מלאו את הטופס או התקשרו כעת

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון שמטרתו היא קידום תודעתי של מוסד, ארגון, אדם או עסק. לאור מטרתו, הוא חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מתחילתו ועד סופו. סרטון תדמית חובבני לרוב לא ישיג את מטרתו, ואף עלול ליצור תדמית שלילית.

סרטון תדמית חייב להיות מתוכנן מראש, כך שבמהלך הסרטון פוגש הצופה את נשוא הסרטון כאשר הוא מוצג באור חיובי ומעלותיו מודגשים במיוחד.

בשנים האחרונות הפכה האופציה לעשות סרטון תדמית לטרנד שנפוץ יותר ויותר. באמצעותו ארגונים מביאים את עובדת קיומם לידיעת הציבור בקלות יחסית, מוסדות מגייסים תרומות בשיטת גיוס המונים באמצעות שימוש בסרטון תדמית, ועסקים משווקים את מוצרי הדגל שלהם על ידי סרטון תדמית.

סרטון תדמית לעסק

היום כמעט ואין פרזנטציה ללא סרטון תדמית. כשרוצים להציג את בית העסק למשקיעים אפשריים, האפשרות הטובה ביותר היא ליצור סרטון תדמית לעסק. הסיבה היא כמובן שיצירת סרטון תדמית לעסק באופן מקצועי מרשים את הצופים ויכול לעזור במידה רבה בגיוס משקיעים לבית העסק.

גם כאן, על מנת לשוות לסרטון מראה אמיתי ולבניית אמון עם הצופה, כדאי מאוד שבעל העסק או אחד ממנהלי החברה יתראיין במהלך הסרטון, ובמידת האפשר, גם חלק מעובדי בית העסק או החברה.

סרטון תדמית למוצר

כנראה שהדרך הכי טובה לשווק מוצר חדש לציבור הקונים היא ליצור סרטון תדמית למוצר. זהו כמובן בתנאי שיצירת הסרטון נעשה על ידי איש מקצוע החל משלב התכנון והצילום ועד לעריכה והוספת אלמנטים לפי הצורך. כשהוא נעשה כראוי, סרטון תדמית למוצר שיופץ לציבור יביא למכירת המוצר בהיקפים נרחבים.

ביצירת סרטון תדמית למוצר אמנם המוצר הוא נשוא הסרטון ואיננו יכול להעניק ריאיון לסרטון, אך עדות של לקוחות שהשתמשו במוצר וממליצים עליו בפה מלא, תוסיף מאוד לקידום המוצר בעיני הצופים.

סרטון תדמית לבית ספר

כמו מוסדות וארגונים שונים אחרים, בתי ספר רבים בוחרים ליצור סרטון תדמית לבית הספר. מטרת הסרטון יכולה להיות להכרת בית הספר, ליצירת שם טוב עבור בית הספר או לשיקום שמו במקרה של פגיעה בשמו. יצירת סרטון תדמית לבית ספר שעשוי ברמה גבוהה, תפעל להכרתו המהירה בקרב הורים או תורמים פוטנציאליים, ותתרום להרשמה לבית הספר ולקבלת תרומות עבור הפעלתו.

בהפקת סרטון תדמית לבית הספר ניתן אמנם להסתפק בקריינות, אך מומלץ מאוד לראיין במידת האפשר את הנהלת בית הספר, כמו גם חלק מהמורים והתלמידים. אלו יוסיפו אמינות ויגרמו לצופים ולהרגיש חיבור לבית הספר.

סרטון תדמית- עלות מול תועלת

הסיבה לנהירה ההמונית לצלם סרטון תדמית נובעת מהקלות הרבה הכרוכה בהפקת סרטון תדמית והתועלת המהירה שהוא מפיק עבור יוצר הסרטון, לצד העלות הזניחה של הפקת סרטון תדמית שנשאר לאורך זמן, יחסית לקמפיין פרסומי זמני בשלטי חוצות או במדיה.

ישנם דרכים שונות לפרסם, כאשר המשותף לכולם הוא העלות הגבוהה ותלות התוצאה ברמת המימון. קמפיין פרסומי ממומן יכול להתבצע באמצעות המדיה הדיגיטלית (כמו פרסום ברשת או באמצעי תקשורת דיגיטליים שונים) או בזו המודפסת (כגון שלטי חוצות, עיתונים, מקומונים או פליירים), אך פרסום זה יהיה זמני וככל שהמפרסם ירבה לשלם כך הוא יקבל חשיפה לציבור. קמפיין כזה הוא קמפיין 'מונשם', כלומר כזה שצריך להחיות שוב ושוב. עלותו היא יקרה מאוד, וברגע שמפסיקים לשלם עליו הוא מתבטל.

הפקת סרטון תדמית היא שונה בכך שהיא נוצרת באמצעות תשלום חד פעמי, כאשר הסרטון נשאר אצל הבעלים לנצח. הוא יכול להשתמש בו שוב מידי פרק זמן ולאנשים שונים, ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות ללא עלות. סרטון תדמית שצולם ונערך ברמה גבוהה עשוי להפוך לוויראלי מהר מאוד, כאשר הוא יוצר היכרות מהירה לצופה עם העסק, המוצר או המוסד, ורותם את הצופים לפעולה.

כאמור, העלות של יצירת סרטון תדמית מקצועי היא זניחה יחסית לקמפיין פרסומי, והמחיר של הפקת סרטון תדמית הוא בהחלט שווה לכל נפש.

סרטוני תדמית לדוגמה

© כל הזכויות שמורות ל JoseFILM
WhatsApp
היי, כאן אושר, אני זמין לרשותך לכל שאלה