צלם בת מצווה ובוק

אף חגיגה לא מושלמת בלעדיו

אני כאן לשירותכם

מלאו את הטופס או התקשרו כעת

אף חגיגה לא מושלמת בלעדיו

זיכרון של רגע לנצח

בשעה טובה אתם מתכננים את בת המצווה של הבת שלכם. כיום, חגיגות בת מצווה כוללות המון אלמנטים: שמלה מפוארת, איפור, מסיבה באולם אירועים ו/או מועדון לילדים, קייטרינג, תקליטן וכל מה שהופך את המאורע לבלתי נשכח. חלק בלתי נפרד מכך, הוא בוק בת מצווה. תמונות בת מצווה הן מזכרת לכל החיים ועריכת אלבום בת מצווה מפואר, יהפוך את המזכרת למתוקה ונוסטלגית. המאמר הבא ירכז עבורכם כל מה שחשוב לדעת על בוק לבת מצווה, כדי שהבת שלכם תהיה מאושרת ותוכל להתגאות בסט צילומי בת מצווה שילוו אותה לתמיד.

צילומי בת מצווה בלוקיישן מיוחד

כדי להפוך בוק בת מצווה ליצירה שלא רואים כל יום וכדי שהבת שלכם תזכה לאלבום תמונות בת מצווה שיציגו אותה בצורה היפה ביותר, בחרו היטב את המיקום בו אתם מצלמים בוק בת מצווה. צלם מקצועי יוכל להמליץ ולהנחות היכן כדאי לצלם בוק בת מצווה, כשבדרך כלל הדגש הוא על מיקומים שקל להגיע אליהם, נעים לצלם בהם והם מסייעים להפקת תמונות מופלאות. למשל, אחד הטרנדים החמים ביותר בתחום אירועי הבת מצווה כיום, הוא בוק בת מצווה בטבע. השלווה הפסטורלית, עם פרחים צבעוניים, עשבים ירוקים, פרפרים, עצים ועוד, יוצרים אווירה חסרת תחליף. כשמוסיפים לזה נערה חיננית שמצטלמת עבור אלבום בת מצווה, מקבלים צילומי בת מצווה ברמה גבוהה, שקורנים מאושר ומרוח נעורים. טרנד פופולרי נוסף, הוא בוק בת מצווה בים. החול, קצף הגלים, השקיעה והנוף היפהפה, הופכים כל בוק לבת מצווה לשונה וייחודי.

צילומי בת מצווה צריכים להיות בהתאם להעדפות החוגגת

יש נערות שלא מתחברות לים ולכן, אין טעם לצלם איתן בוק בת מצווה בים. יש גם נערות שמתחברות יותר לאווירה אורבנית ותוססת ופחות ימצאו את עצמן עם צילומי בוק בת מצווה בטבע. חשוב מאוד "לזרום" עם העדפות החוגגת, משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא משום שזו החגיגה שלה והיא ראויה ליחס ולכבוד של נערה שהגיעה לגיל מצוות. הסיבה השנייה היא שהנערה החוגגת צריכה להיראות הכי שמחה וטבעית בתמונות ובצילומי החוץ. כשאין לה זיקה לסביבה המצולמת ולנוף, יוצאים צילומי בת מצווה שלא משדרים כראוי את שמחת החיים הטבעית שלה.

אל תתפשרו על האיכות של בוק לבת מצווה

אחת הטעויות הגדולות ביותר שהורים שחוגגים בת מצווה לילדתם עושים, היא להתפשר על האיכות של צילומי בת מצווה. לפעמים, המחשבה שמנחה אותם היא שלנוכח ההוצאות הגבוהות של האירוע, כדאי לקצץ דווקא בנושא של אלבום בת מצווה. זוהי טעות משום שבניגוד למוזיקה שנכבית, בר מתוקים שנזלל בתיאבון ונעלם ואולם שנסגר בסיום האירוע, תמונות בת מצווה נשארות לתמיד. הנערות ומשפחותיהן אוהבים להתרפק עליהן שנים רבות לאחר האירוע והן גם בדרך כלל הופכות לתמונות האהובות בבית, כאלו שמככבות ממוסגרות על קירות הסלון וחדרי השינה. לכן, אל תתפשרו על האיכות של צילומי בת מצווה והדרך הטובה ביותר להבטיח זאת, היא באמצעות בחירה קפדנית של הצלם.

מה הופך צלם בוק בת מצווה למוצלח?

ישנם שני דברים שהופכים כל צלם למוביל בתחומו. ההיבט הראשון, הוא היכולת הטכנית. תמונות בת מצווה הן הרבה יותר מסלפי שמצלמים בטלפון החכם ומעלים לרשתות החברתיות. אלבום בת מצווה הוא מלאכת מחשבת, שכוללת העמדה, שימוש נכון בתאורה טבעית ומלאכותית, תפיסת הרגעים הנכונים במצלמה, תכנון נכון של זוויות הצילום, המיקום וכדומה. את כל האלמנטים האלו, צלם משלב יחד כדי שתקבלו בסופו של דבר בוק בת מצווה מרהיב.
הכישרון השני של צלם ברמה גבוהה, הוא היכולת הבין-אישית. צלם טוב הוא כזה היוצר קשר טוב עם מצולמיו וגורם להם להיפתח בפניו ובפני המצלמה. חשוב לזכור כי לא כל הנערות חשות טבעי מול עדשת המצלמה וגם אם מצלמים בוק בת מצווה בים או בכל לוקיישן אחר שהן אוהבות, לעיתים לוקח להן זמן להשתחרר מהמבוכה, לחייך במאור פנים וכדומה. לכן, בחרו צלם סבלני וכזה בעל ניסיון רב עם צילומי בת מצווה. צלם שיודע לדבר אל הנערה בגובה העיניים ובכל זאת לשמור על רמה מקצועית גבוהה ויכולת טכנית ללא רבב, הוא הצלם שינפיק עבורכם צילומי בת מצווה כמו שאתם חולמים.

כמה עולה בוק לבת מצווה?

המחיר של אלבום בת מצווה משתנה בהתאם למיקום הצילומים, מספר התמונות שרוצים באלבום, עריכה מיוחדת וכדומה. צלם מקצועי ומיומן יכיר אתכם ואת ההעדפות שלכם ושל החוגגת לפני הצילומים ויתן לכם הצעת מחיר של צילומי בת מצווה, בהתאם לצרכים שיעלו בשיחת האפיון.

עבודות שעשינו

© כל הזכויות שמורות ל JoseFILM
WhatsApp
היי, כאן אושר, אני זמין לרשותך לכל שאלה